Bir sabah tuttu Babam elimden | Yeni beste

Eskişehir maçı öncesi kalamışta yaptığımız mangal sırasında söylenmeye başlayan yeni bir beste vardı , öncesinde gene mıymıy acıklı saçma bir beste diye düşündüm fakat sözlerini iyice duyduktan sonra son yılların en bomba bestesi demekten alamadım kendimi ..

Hikayesi olan besteleri çok seviyorum , buda onlardan biri . Resmen babamın elimden tutup o eski maratona götürdüğü ilk gün geldi aklıma .
Sonrasında da bestede olduğu gibi bırakamadım Fenerbahçe`yi tribünden sevmeyi , Allah bırakmayıda nasip etmesin ..

Bir sabah tuttu babam elimden.
Götürdü beni en buyuk sevgiye.
Dedi ki Gönül ver sen bu renklere,
bırakma onu en kötü gününde.

İşte ben o günden beridir sana,
deliler gibi aşığım kanarya,
kalp dursa bir gün akıl unutsada,
ben seni ruhumla sevdim kanarya.

6 Responses to Bir sabah tuttu Babam elimden | Yeni beste

  1. celal dedi ki:

    video açılmıyor, muhtemelen videoyu yükleyenin güvenlik ayarları sebebiyle..

  2. benimde babamın ilk götürdüğü maçı hatırlattı bana, ama o zaman maraton olmasına rağmen o zamanlar pahalıydı ora..

  3. umuthan dedi ki:

    şimdide fenerimizi en kötü gününde bırakmayalım

  4. İREM NUR ÖKTEM 1907 dedi ki:

    BEN BÖYLE YÜREK GÖRMEDİM BÖYLE SEVGİ BÜTÜN DÜNYA ÜSTÜME GELSE NE FARK EDER SENİN İÇİN ÖLMEYE DEĞER FENER SENİ ÇOK SEWİYORUM SARI KANARYA SEN BENİM HERŞEYİMSİM TEK AŞKIM SEWGİLİMDEN AYRILDIĞIM GÜN MAÇINA GELDİM HIÇKIRA HIÇKIRA FENERBAHÇEM BENİM BİRİCİK SEWGİLİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM WAR BENİM DİE SENDEN BİN KERE ÖZÜR DİLERİM Kİ SENDEN BAŞKA SEWGİLİM OLMADIGINI ANLAYAMADIM VE BİR ŞEREFSİZLE ÇIKTIM SEN BENİM HERŞEYİMSİN SARI VE ŞANLI KANARYAM YENSENDE YENİLSENDE SEN BENİM KÜÇÜK AMA GURURLU ŞANLI KUŞUMSUN SENİN SARINA DA LACİVERTİNEDE KURBAN OLUR UĞRUNA ÖLÜRÜM F<3E<3N<3E<3R<3B<3A<3H<3Ç<3E<3M

  5. SARI KANARYA dedi ki:

    EN BÜYÜK FENERBAHÇE DEĞİL TEK BÜYÜK FENERBAHÇE BENİM İLK ĞİTTİĞİM FENERBAHÇE MAÇINI

    VE FENERBAHÇENİN İLK ATTIĞI GOLÜ GÖRDÜĞÜMÜ HATIRLATTI

Bir Cevap Yazın

