Lucas`ın haftasonu Sakarya gezisi

Bursa dönüşünün ertesi günü. İddaa’da oturmuş İtalya B’den maç çıkartıyorum parayı bulurum ümidi ile telefon’um çaldı arayan İsmail abi hayırdır inşallah.. Facebook’da ki resimlerimi görmüş Köfteci Yusuf’un reklamını yapıyorum diye bana gücenmiş. İsmail abi kim mi Sakarya’da bir abimiz sokaklardan gelmedir birde şimdi gidin mekanı işleri çok büyüttü çok. Neyse oraya yolumun nasıl düştüğünü bir şekilde anlattım. Sağolsun anlayışlı abimiz hak verdi ama pazar günü kendi mekanına davet etti. Hayda Kartalspor – Güngörenspor maçı var bir tercih yapmak zorundaydım tribün güzel olacak ama kısır futbol olur takım 0-0’a abone olmuş. Abimiz aramış bizi davet etmiş hayır diyemedik.

Bu arada öğrendik ki Sakaryaspor – Fethiyespor maçı var tadın’dan yenmez pazar futbolsuz geçmeyecek. Aklımıza İstanbul tatangalardan tribün kovalayan bir abimiz geldi aradık rica ettik kırmadı sağolsun arabada yer varmış 2 kişiyiz zaten sığarız bir şekilde. Pazar’ın programını yaparken İtalya B maçları başladı saati fark edemedik kaçırdık ulan parayı hem Livorno koydu hem Atalanta !

Akşam bizim tribünü kovalayan Adapazarlı bir kardeşim var aradım ona da geleceğimizi söyledim gelince ararsın dedi. Bizi sakarya’ya götürecek abiye son kez döndük 11:15 için sözleştik Kartal köprüsünden alacak bizi. Bu arada aynı saatde Kocaelispor – Pendikspor maçı var tedbirli gitmekte fayda var haberlerde görüyoruz taşlanan trenleri , taşlanan otobüsleri 5 tane emanet aldık yanımıza 3 kişiyiz 2 bana 2 arkadaşa 1 abiye 😉 çift döner hesabı .. Allah kullandırmayı nasip etmesin.

Verilen adreste buluştuk yola çıktık biz akıllda kalan taze bursa anımızı paylaşırken abide eskileri anlattı durdu nasıl zaman geçti anlamadık 1 saat 5 dakika’da stadın ordayız. İsmail abiye maçtan sonra uğrayacağız biraz daha acıkalım diye karar verdik. Stad’ın önündeyiz amcanın biri 10 kuruş’a 8 sayfa gazete veriyor hayırdır amca dedim şarap parası evlat dedi ister konfeti yap ister kıçının altına koy keyfin bilir Eyw.amca bizdensin Allah bol kazanç versin dedim ayrıldım yanından Adapazarında ki kardeşimi aradım 10 dk. geliyorum bilet almayın tribine girdi biz tamam dedik ama dinlemedik 1’e 2 yaptık kapalıya girdik. Maçın başlamasına 45 dakika vardı rakip tribün boştu belki son dk. gelirler dedim ama gelen giden olmadı haftalardır yağan yağmur zeminin ağzına sıçmıştı ama severim böyle zeminleri kemik sesleri çıkar falan filan.

Kapalı yavaş yavaş dolmaya başlamıştı yoğun istek üzerine Keçi Yılmaz sahaya indi üçlü çektirdi maçtan önce fazla bağaran olmadı herkes kendini maça sakladı. İlk düdükle beraber iyi tribün yapıyordu kapalı İstanbul bestesi söylemediler helal olsun. Maç sert geçiyordu Fethiye tek ve net pozisyonu 35. dakika da buldu. Sakarya ara ara net pozisyonlar buldu ve devre arası. İkinci yarı daha çoşkulu tribün dakikalar geçtikte stres de artıyordu ama tribün desteğini hiç kesmedi.

Teknolojiden Allah razı olsun blackberry ile bir Elazığ’a bağlandık bir Trabzon’a vs. rakiplerin hepsi önde Sakaryanın mutlaka kazanması gerekiyor baskını arttırdığı dakikalarda Fethiye 10 kişi kaldı ve maçın temposunu kaldıramadılar 90+2 de gelen gol görülmeye değerdi.
Maç sonu Keçi Yılmaz’ın üçlüsü Amigo Ersin’in hindi babası şampionmuş gibi çoşku vardı stadda.

Sakarya’da bugüne kadar çok taşlandık ama sevindim kazanmalarına hak ettikleri yere çıksınlar da yine taşlasınlar 🙂
Artık yemek vakti çok acıktık staddan ayrılır ayrılmaz aradım İsmail abiyi geliyoruz dedim 10 dk. içinde en güzel masayı bize ayırmış donatmış. Yolunuz düşerse görürsünüz 514 nolu masa 🙂

Köfte , piyaz , ezme vs tam ezmeye ekmek banıyordu arkd. dur dedim fotoğraf çekecez gider gitmez’de Köfteci Yusuf’a inat facebook’da paylaşcam. Bu sözümle İsmail abi’yi çok mutlu ettim tatlı dedi sağol abi dedim çok yedirdin bi daha ki sefere inşallah. hesap da almadı. Ama şunu itiraf edeyim ki Yusuf usta daha lezzetli köfteler yapıyor. Ama dedim ya sen sokaktan gelmesin bu yüzden seni seviyorum. Facebook’u çözmüşsün ama o kadar işin arasında blog takip etmessin herhalde bu itirafımı arkadaşın blog’unda paylaşacağım zaten blog’da tutmaz yarın öbürgün kapanır gider 🙂

Dönüş için ayrılıyoruz garsonlar arkamızdan su falan döktüler Allah razı olsun hepsinden Adapazarından ayırlmadan yanımızda ki abinin tribüncü kardeşlerinin takıldığı kahveye uğradık çayımızı orda yudumlarken aralarından biri Van deplasmanı anısını paylaştı keşke zaman olsaydı da daha çok anısını dinleseydik. Artık dönüş vakti alkolsüz olmaz tabi %30’luk zama inat aldık biralarımızı dönüşte ki muhabbet de çok güzeldi ama yol kısaydı kazasız belasız semte döndük.

Bir Yanıt Bırakın

